tjabbaa tjenareee :)

POSTADES: 2009-07-12 - 16:34:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
goddag, vaknade idag när älsklingen står bakom mitt fönster och hackar med nånting i fönstret att jag ska vakna :p
HAHAHAA, sen vakna jag för tänkte att vem fan hackar bakom andras fönster sen var det min riku hihih :) orkade inte springa ner så kasta jag bara nycklarna till honom från fönstret o han fick själv komma in :) ville ligga kvar i sängen bara.. sen efter ett tag orkade jag ta mig upp från sängen och började laga mat, var så hungrig :) gjorde strips och korv, det var gott med mycket salt ;') namm! honey åt också, och verkade gilla, har gjort ofta mat till oss och alltid har han gillat faktiskt :') går ju hotell&resturang, där har man lärt ganska mycket, eller har man egentligen lärt sig nånting?! kanske inte! snart ska jag hoppa in i duschen känner mig så sliten :'D o trött är jag också, fast jag ju just vaknade. kanske har jag sovit för mycket? tror jag.. riku for just en sväng med markus till tamppis o dom skulle köpa nån grejj?! vet inte alls att vad?:D o bryr mig egentligen inte enns., markus skulle till bilbingo med niko & älskligen kommer hit & vi ska hitta på nått tills dom är på bilbingot , för sen skulle markus nog följa med oss & fiska ;'P jag vill bara sova igen, känner mig trött helatiden,kanske man kan ssova ett tag när riku kommer tillbaka hit :) ? han borde vara här snart, för dom åkte bil med tynis syster & tamppis är helt nära mig så, det borde inte ta nå länge :) undra när mamma o dom kommer hem, dom har farit redan tidigt på morgonen, och dom är fortfarande borta ;o mamma ska jobba ännu imån såå, hon lov är slut! stackarn, hon hade lov endast i 3-4 vecker?! nåttt sånt, inte helt säker hur det var. Iallafall har hon nog haft en rolig sommarlov, bara att hon aldrig hann resa till stockholm o dit alls. men det hinner hon göra ännu :) eller så tar hon ledigt ännu om dom ska åka dit, eller så är det bara lillesyrran & låtsaspappa som åker. Det vet man ju inte :) JAG HÅLLER PÅ BLIR SUR , MIN ÄLSKLING BORDE REDAN VARA HÄR , MEN NEJ JAG SER HAN DÅ INTE :@ neeeeeej, nu kom han :))))))) min sötsak! alltid blir ja sur i onödan ;) dum jag är.. nå nu ska jag hitta på nånting med min älskling så hejdååååå :)







Spara mina uppgifter?