tråkigttråkigt.

POSTADES: 2009-07-24 - 19:14:45 | Allmänt | 1 Kommentarer
jag vet som inte alls vart jenni nu är, hon skulle höra av sig men det har hon inte gjort ;o jag sitter o skriver med min sötis på msn, om resan vi skulle göra här snart ! :) båtskärnsnäs prata han om, att det skulle vara skit kul att fa dit osv :) joo men det skulle det ju, tror jag! :) jag vill färga mitt hår men vet inte om jag orkar fa köpa ;o för pinsamt om det inte blir blont o sen imån ska jag fa o festa, osv. så festa med helt orange hår typ hahaha! haha så vore kanske bäst att färga först på söndag typ, men får se! måste iallafall fa o köpa snart om jag ska eftersom jag orkar inte gå till happis o affären stängs snart här i torneå. men nu ska jag fa göra det iallafall . pusshejjs! <3






Spara mina uppgifter?

Wow, har du också skaffat dig en blogg. Fin är den ialfl ;)

Hur står det till med kusinen min?



Kram/Jennie

Publicerades den: 2009-07-24 | Klockan: 20:45:46