Fint väder , varmt o skönt :) <333

POSTADES: 2009-06-23 - 16:15:39 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej där :) idag har man vaknat bredvid min söta älskling,som vanligt men iallafall,  först var det inte så kul o vakna när jag vakna klockan 6 när jag kände nånting gå på mitt huvud , i håret :s började skrika som fan o hoppa ur sängen sen hoppa älsklingen åxå ur sängen o undra vad jag skrikerr för :D det var inte kul fick så panik att knappt vågade gå till mitt rum efter det alls. men var ju tvungen o leta den äckeln!! ändå så hittade man ingenting, fast vi städa hela rummet o kolla överallt, en vinglas gick bara sönder när vi sprang urr rummet.. hahhaha :D ändå sen så gick vi ner o sov i mammas o deras säng för jag var så äcklad att hade inte kunnat sova där nånmer..
Sen vakna vi igen och sen började älsklingen bara skratta helt plötsligt till den jävla händelsen, att han var åxå som en liten fjortis o börja skrika men såklart fick han panik när han vakna till det att jag skriker helt plötsligt. hmh nå iallafall har vi då inte hittat den äckliga , vad det nu var för det vet jag inte, och vill helst inte veta heller !!! :/ hyyyyj
'nå iallafall så sen for vi till riku o sen ringde olle o han kom åxå hit så for vi till ö&b, köpte godis osv därifrån, så for vi till bacchus o jag o olle åt där :) var så jävla hungriga.. sen nu så är vi hoss riku igen,, lyssnar på musik o dom gör nått. sen så väntar vi på mika han skulle komma hit till riku för vi skulle fa nånstans med bil, typ kolla på nån stuga om vi ska dit o supa o grejer :D nu ska jag göra nått annat. hejdå! :) jag älskar min riku!!! mest av allt o alla! <3333

Skönt har det varit o vara hemma med älsklingen två från söndag o kommer vara iallafall hela den här veckan åxå =)
mamma o dom är på stugan o kommer kanske till helgen . Jag älskar min söta bejbbbb. <3






Spara mina uppgifter?