jävla kusin sandra! <3

POSTADES: 2009-06-30 - 21:44:16 | Allmänt | 1 Kommentarer
DITT FEL ATT JAG NU BÖRJA SAKNA MITT BLONDA HÅR SÅ MKT IGEN (;
DITT FEL SÖTNOS! <3 http://sandrieh.blogg.se/ , ditt fel att jag vill ha tillbaka mitt blonda
för du vaer tvungen att skriva om det tidigare ;> hahah! jag vill ha blont med vågar inte färga
mitt hår är annars åxå så slitet o förstört =( nån dag blir det o färga iallafall.
jag är trött o allting, sovit knappt en timma på hela natten! ;o dont understand!
hade ännu körning o allting, har inte kört bil på typ 2-3 månader,f för bilskolan suger kuuuukkk : D :D
nå iallafall, det gick bra endå fast var hur trött som helst klockan 8 på morgonen . .
ojvoj. allting börjar bli bättre nu, är så gladdddd :) inge mer bråkande, gråtande! allting är nog över!
ska ändra mig så gott jag kan att vi inte ska behöva bråka!! ( : vad gör man inte för den man älskar?!
jag gör allting iallafall. mer än allt jag kan ! : ) men nu ska han logga in på msn . tjauu<3

sandra jag hatar dig , men ändå så älskar jag dig kusin ! <3
//jennah`









Spara mina uppgifter?

kusinvitamin ❤ http://sandrieh.blogg.se/

haha, var rädd om ditt hår sötnos!

älskar dig<3

Publicerades den: 2009-06-30 | Klockan: 21:45:59