BLIR SÅ FÖRBANNAD!

POSTADES: 2009-11-15 - 21:50:58 | Allmänt | 3 Kommentarer
vad fan är det här seriöst?
alla orkar bry sig om allt jag gör?
SPECCIELT ni 2.. jag vet väll själv
bäst vem jag älskar & vem jag vill ha.
ingen kan tvinga någon att älska en,
det är bara så!  jag & han har aldrig varit
otrogna som en av er två har.. då tycker inte
jag du/ni har så mkt att säga..jagtycker ni ska
också ta hand om egna problem & allt det där.
tycker inte ni har rätt att börja säga vad jag ska göra
& vad jag borde göra.. jag gör som mitt hjärta säger ♥


ps. om det nu händer så att ni råkar läsa den här,
bli inte sur! jag menar inge illa, blev bara irriterad
när ni försökte styra över mitt liv! jag gör själv mina
val, ingen annan kan säga vad som är rätt & fel..
det är jag, mitt hjärta endast som vet.


jaa säg det.man kan aldrig vara helt säker på vem den rätta är.
men jag hoppas iallafall att det är nångång vi alla hittar den.






Spara mina uppgifter?

PJ ❤

Ta antti ;) han tycker om dig

Publicerades den: 2009-11-15 | Klockan: 22:12:46

Ta antti ;) han tycker om dig

Publicerades den: 2009-11-15 | Klockan: 22:14:00

bra att de löst sej då ;)

Publicerades den: 2009-11-15 | Klockan: 23:32:28