HEJ =)

POSTADES: 2009-11-01 - 12:28:07 | Allmänt | 2 Kommentarer
Min dag igår var inte någon så specciell gjorde som ingenting kul ;/
Bastade & tog några öl o sådär, sen tog jag det bara lungt här hemma.
Sen for snabbt & köpte lite godis & chips med syrran, så satt jag &
kolla på några filmer & grejer =) hann inte se honom igår alls :( han slutade
så sent ;/ jobba alltså. hoppas vi hinner ses idag iallafall :( saknar ju nästan redan.
kollade sist halloween igår, men har inte kolla till slut för har somna på mitten nångång ;P
just nu väntar jag på maten. lite hungrig eftersom jag åt inge mat igår,
bara en massa gott (; jag gick ju & beställde dendär nya Abtronic X2 den verkade så bra,
man får ha den i en månad är man inte nöjd får man skicka tillbaka;D vi får ju se,
den borde komma nu på veckan som kommer nångång ;D jag vill ha den & testa.. kanske den funkar
who knows ? ;) jag var bara tvungen att beställa & testa.. och vad jag läste på nån sida
så hade alla bara skrivi om du bra den är.. o hur snabbt den verkar & så :)
det kan ju bara vara skitsnack men om inte jag vill ha den så säljer jag bort den,
eller så skickar tillbaka till twins bara.






Spara mina uppgifter?

Jag har en liknande sen några år tillbaka, har använt den nån period, men kunde inte säg att den "funkade" däremot fick jag en kick hur skönt dessa stick var, när den jobbar med musklerna. Många upplevde att de första gångerna kan det till och med göra "ont" eller kännas obehagligt.. men det är bara att fortsätta använda trots det, kan ju hända att det ger en skillnad ;) Lycka till!!

Publicerades den: 2009-11-01 | Klockan: 13:13:34
Anonym to day ❤

Nödvändingt? ;o

Publicerades den: 2009-11-01 | Klockan: 14:32:45