HOSS SOJO :)

POSTADES: 2009-11-05 - 12:38:09 | Allmänt | 0 Kommentarer
något nytt? haha inteeeee :)
iallafall så har vi gjort en massa idag, jag,jenni&pasi..
o så kom vi hit nyss :) åt osv.. igår var vi till kemi på vanilla sky (porrbutik;) haha
köpte något därifrån;Dthaha. en läppstift;)o lite kläder;) den var bara allderles för söt.. hihi :)
sen var vi & hälsa på antti som föll 25 igår :) drack kaffe osv med han.. sen så,
kom vi tillbaka till torneå;D kom hem till sojo en sväng o sen drack jag min cider som jag köpte,
sen for vi typ direkt.. o dom körde mig hem :) sen kom han hem till mig osv kollade på bigbrother ett tag,
skulle ta influensasprutan idag,men det var en sådan jävla kö så orkade inte köa.. skit samma, tar det fast imån.
men nu ska jag glra något. röka en cigg iallafall nu efter man åt :) jätte sugen.. men hörs :)
imorgon helg ;) sköönt. kanske fa & supa? ;) aaaaaaadå! puss på er!






Spara mina uppgifter?