jahasså, one more today!

POSTADES: 2009-11-08 - 04:21:53 | Allmänt | 0 Kommentarer
- Tio frågor om dig själv:

Namn? - Jenna
När fyller du år? - 26 Maj
Några piercingar? - öronen,naveln,tungan,näsan
Vad har du på dig just nu? hotpants&bh
Vilken årstid är bäst? - sommaren men vintern kan också vara bra;p
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att jag får sova så länge jag vill utan att någon stör & väcker
Vad tycker du mest om hos dig själv? - öö.typ jag vet inte
Vad är du bra på? -  hm jag vet inte! svår fråga
Vem älskar du mest på denna jorden? - mina nära&kära.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - jag tycker inte alls om att sova själv när man blivi van &sova med någon;(


- Frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig? - ingen vet väll precis allt tror jag.. men jenni vet mkt!
Vem är den roligaste av dina vänner? - det beror på..hm, anton är en som alltid får mig & skratta när jag ser han
Vem är snyggast av dina vänner? - snyggast..det vet jag inte :)
Vem är mest partyprisse? - hmhm,det här var svårt! men tiia får det väll bli;p
Vem är den du helst har filmkväll med? - en romantisk filmkväll osv med honom;)
Vem av dina vänner är mest "evil"? - haha jag vet inte


- 10 Frågor om din familj:

Vem står dig närmast? - MAMMA
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - INTE alls bra kontakt med pappsen...
Vem är farligast i din familj? - hahha det här måste vara jag! :'D
Vem ser roligast ut i din familj? - jag vet inte.
Vem är coolast? - men jag såklart;D haha
Har ni något husdjur? - jodå, hugo&pella. sen wilson såklart(:
Vem har du mest gemensamt med? - mama elr pappa? jag vet inte..
Vem står för underhållningen? - Haha faija, han är ironisk/sarkastisk hela tiiiin känns det som. Haha!
Vem sover du oftast med? - han.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - julafton såklart

- 10 frågor om idag:

Vad har du gjort? - typ ingenting! kollat hockey,handlat,suttit hemma..är sjuuk
Har du varit glad idag? - nå nää! så kan man inte säga
Har du varit ledsen idag? - joo kanske lite.
Har du gjort något bra idag? - näääe
Vad ska du göra nu? - jag ska sova allderles snart
Har du gjort något dåligt idag? - Dåligt? vad är dåligt? vad är bra?
Vad har du ätit idag? - typ ingenting. lite godis & en smörgås
Har du duschat idag? - jo det har jag
Är du trött nu? - som fan!
Vad händer imon? - idag? när det redan är söndag..egentligen. iallafall kolla hockey;D
Går du i skolan? - Nääe. så kan man inte säga! sjukt less på gå skola där jag går, ska sluta! tror jag
Har du varit i skolan idag? - Inte på en lördag, men skulle inte vart fast det var en måndag


- ANNAT:

Hur mår du just nu? - jo bra! har bara ont i ryggen det irriterar mig
Har du piercat dig? - aaa
Vad är klockan nu just nu? - 4.16
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook & blogg.se


- TELEFON/MOBIL:
Vem ringde dig senast? - Maukka
Vem ringde du senast? - Jenni tror jag det var
Vem sms:a till dig senast? - Antti
Vem sms:a du till senast? - Antti

- FAMILJ:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Kanske för 4 timmar sedan. innnan hon gick o sov
Hur länge sen var det du träffa din farsa?  - För flera vecker sen.. kanske 2

- ÖVRIGT:
Gillar du punk? - hm.ne jo ne. jag vet inte
Har du sminkat dig idag? - jo det har jag

- MUSIK:
Lyssnar du på musik just nu? - japps
Vilket är ditt favoritband? - inge favoritband. lyssnar på en massa. har många favoriter
Vad gillar du för musik? - Nästan allting:)

- KLÄDER:

Har du fler än 4 linnen? - klart jag har.
Har du fler än 3 jeans? - johoodå


- SMINK OCH HÅR:
Använder du mascara? - yess
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - yess
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - yess
Använder du volymspray? - yess
Andänder du mousse? - yess
Använder du deodorant? - yess
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - yess
Använder du läppglans/läppstift? - yess
Använder du brunkräm? - yess
Använder du rouge? - yess
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - yess,plattar
Duschar du varje dag? - yess. oftast. annars så varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Fan heller! :D gör det nästan aldrig annars heller






Spara mina uppgifter?