nu sova gott & drömma söttt ; ))

POSTADES: 2009-11-20 - 03:42:48 | Allmänt | 0 Kommentarer
men babes! jag hör av mig direkt imorgon, IDAG menar jag.. :)
direkt jag vaknat o sådär. orkade inte kolla den andra filmen.
men den ska jag kolla någåndag & inte ensamm, nyss så har
jag snackat med min pappas bror hur länge som helst..
& han ska tatuera mig här nångång :) naaaaaaaaaajs.
vet bara inte ännu vart jag vill ha tatueringen & vad jag vill ha..
men något jätte snyggt & speccielt, något som inte varje flicka har ;)
sen sa han att jag borde komma till umeå & supa med honom osv :)
haha,nog skulle det vara king ;D aldrig varit till umeå & supit så..
men får se. skulle ju samtidigt träffa såklart min söta kusin sandra.
men nu ska jag sova & drömma sött :) om diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.♥
tror jag kommer få en tidig & förhoppningsvis en söööööt väckning;)

<3
puUuss! godnatt<3, <3
<3

<3
<3






Spara mina uppgifter?