until you lose the one you wanted

POSTADES: 2009-11-20 - 13:46:38 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu så gör jag typ inge mycke. sitter hemma bara & lyssnar på musik :)
vet inte alls ÄNNU vad jag ska göra idag.. skulle ju festa & en massa
men just nu så har jag typ ingen lust alls ;/ han har nu varit hit en sväng,
innan han for till luleå. vi snackade om allting & han var hur sweeeet` som helst,
gjorde mig väldigt glad,inte alls ledsen nåmer! skulle inte heller kunna vara efter
stunden jag hade md honom. vi fick prata om allting & han visade alla hans känslor
så sött att man nästan inte ville släppa han till luleå alls, hihi. jag är trött,har vaknat
typ vid klockan 8 idag.. eller något sånt, minns inte enns när jag sist skulle vaknat
så tidigt ;o drömde en helt äkclig & hemsk mardröm så därför jag vaknade & inte
vågade somna om, den var hemsk som fan. men inge mer om det. snart kommer jag
att sitta ensam hela kvällen hemma, mamma & dom skulle fa på bio & kolla den nyaste
twilighten som har kommit,frågade såklart med mig också men gud,jag är inte alls
intresserad om hela filmen.. så nej tack :) stannar hemma & bloggar istället.. :) haha
johanna skulle höra av sig sen, pappas fest är ju idag så, hoppas jag sen har ork att
fara dit. nu ska jag vila ett tag & sen ducha & försöka orka göra mig i ordning &
fa nånstans sen, typ till pappa först iallafall :) man vet ju aldrig vart man befinner
sig sen senare.. :) haha


(B) (B) ?
festar du så festar jag, det blir nog fan fest varje dag ;)







Spara mina uppgifter?