LÄS NI SOM VERKAR TRO MER OM MITT LIV ÄN JAG SJÄLV..

POSTADES: 2009-10-06 - 20:23:09 | Allmänt | 0 Kommentarer
Det gick bra..vi hade bara just gjort slut jag & min pojkvän,ett par vecker före jag & du sågs första gången,så jag hade lite svårt i början & kunna tänka att det skulle någång bli nånting mellan dig & mig.. du visste om det,
men ändå sen tänkte jag helatiden att vad spelar det för roll, jag & han kommer aldrig bli ihop igen,
vi kom jätte bra överens osv, jag trivdes jätte bra i din sällskap,
men vad hände sen när jag varje dag hade varit med er & mådde bra,
du sa att du gillade mig & en massa annat, du tyckte jag var snygg & allt annat..
jaja, sen helt plötsligt en dag.. ALLT VAR BRA DÅ OCKSÅ, så får du sms
av din ex helt plötsligt.. efter det blev du helt konstig & pratade ingen längre med mig..
jag blev irriterad ;s frågade om vad det var med dig men du sa ba ne ingenting osv,
jag tjata & tjata för jag ville veta vad som var fel helt plötsligt, men nej du sa inte..
du sa bara att dufår veta en annan gång.. inte nu! så tog jag mina grejer & for ut,
skulle röka, jenni kom efter & fick sms direkt hon satte sig bredvid mig.. av honom
då såklart, han skicka sms till jenni att hans ex hade just skicka sms att hon vill
försöka ännu engång med honom o något sånt, jaja okej.. inget sa han till mig.
men sen kom vi tillbaks in, så var han borta, inte hoss pasi nåmer.. sen fick jenni
sms igen, av honom. han skrev "säg att jenna kommer hit, om hon vill höra vrf jag
är som jag är just nu, och säg att hon kommer hit om hon vill prata" han bor granne med
pasi,så inte långt dit..jag knacka så öppna han dörren, såg så ledsen ut, men jag
brydde mig inte..han visste inte att jag visste redan om saken, but i did!
så börja han berätta. jag lyssnade bara som ingenting, blev ledsen såklart på något sätt,
ändå hade han sagt så mycket till mig..jag bara stack & sa att jag hörde tillräckligt,
sen skicka han sms att kom ut & rök med mig, jag vill prata.. så for jag ut då,
kollade inte enns på honom,kollade bort men sen tjuvtitta jag på honom alltid
då & då , han såg så ledsen ut men då sket jag totalt i hur ledsen han var,
han sa att han inte vet vad han ska göra med saken, o berätta en massa..
att dom hade "vart tillsammans" tidigare.. o sånt, men han sa att det är svårt för
honom & bestämma vad han ska göra, mest idiotiska med saken var..
att han hade sagt till pasi&rami att " den andra är iallafall mkt fulare än jenna,
jenna är mkt snyggare än hon" vilken idiot säger sådär? ;o öhhh..okej,
nå iallafall, så skulle han som tänka vad han gör osv, så bestämde han för &
vara med henne.. men jag bryr mig inte, det var nog bäst så :) iallafall nu,
när en sak som jag aldrig trodde skulle hända hände :) hihih.. ♥
vi bestämde att vi ska iallafall vara kompisar , vi sågs alltid
typ varje dag.. och han var helt normal, som allt skulle vara som förut,
men en sak är jag JÄVLIGT fundersam över, och den saken är den
att han hade frågat rami igår att "undra varför jenna inte ringer mig nåmer?"
o något sånt där..
haha, liksom, varför skulle jag göra det ? ;o
säg en jävla sak vrf jag ska fortfarande hålla på ringa dig när allt är som det är?
du har en ny.. jag nästan/kanske/håller på har en,
så varför i helvette ska jag fortfarande hålla på ringa dig?
nejnejnej. jag fattar inte!... kanske ringa som en kompis? menar du?
kompisarna ringer väll inte varandra varje dag, eller gör dom det?
jag tycker då inte.. eller klart,men kanske inte såhär speccielt mkt en tjej o kille,
ska jag också börja undra vrf du inte längre smsar till mig eller ringer på nätterna? :D
igår såg jag dig bara snabbt du kollade på mig, men jag kollade inte enns tillbaka,
kollade bort som jag aldrig  kännt dig, jag vill inte.. du kunde vara så elak också,


FÖR ER SOM TROR/TRODDE JAG HADE EN NY, SOM DÅ INTE ÄR SANT.
LÄS DET HÄR SÅ KANSKE NI FATTAR NU?
VARFÖR SÄGA SÅ TILL FOLK, NÄR NI INTE ENNS VET?!?
JAG&HAN BLEV ALDRIG ENNS IHOP,DET VAR SOM INGENTING SERIÖST MELLAN OSS,
HANN INTE BLI & KOMMER ALDRIG MER BLI HELLER.
















Spara mina uppgifter?