:(

POSTADES: 2009-10-26 - 15:28:57 | Allmänt | 4 Kommentarer
jag är lesen just nu.. förlåt mig seriöst.
jag vet att jag var dum,borde inte gjort som jag gjorde.
jag vet att jag förstörde allting, men ming mening var inte att göra så,
jag hoppas från hela mitt hjärta att du FÖRLÅTER MIG SNÄLLA GÖR DET.
jag vill inte att du ska vara sur på mig.. förlåt! du vet att jag älskar dig!
du vet du vet du vet du vet du vet du vet du vet du vet du vet du vet du vet .. ♥


jag gör vad som helst för att du ska kunna förlåta mig.
i need you baby, dont wanna live without you! ;(

// DIN JENNA






Spara mina uppgifter?

Z A N D R A :) ❤ http://decevven.blogg.se/

sv: hihi, okej! :D

vad gör du då?

Publicerades den: 2009-10-26 | Klockan: 18:18:56

Hej hej :)

Vi var till Tiimari idag och vi hittade en massa skojs till julkorts pysslandet :) Kommer att lägga upp bilder. Tiimari har massa andra roliga saker när det kommer till pysslandet.. fick en idé att pyssla ihop en ram till en bild på både Milla och Hugo tillsammans ;D

kram kram

Publicerades den: 2009-10-26 | Klockan: 19:54:30
jennie (kusin) ❤

Åh tack ;) Måste göra 3 födelsedags kort också, så många som fyller år nu i års skifte :)

Men det är jätte kul och hålla på och pyssla, speciellt med Milla ;D



kram kram

Publicerades den: 2009-10-27 | Klockan: 10:32:08
Z A N D R A :) ❤ http://decevven.blogg.se/

sv: okejokej :)

Jag gör inte mkt, ska stryka snart -.- haha!

Publicerades den: 2009-10-27 | Klockan: 12:50:59