fredag=chillkväll :)

POSTADES: 2009-10-03 - 10:23:18 | Allmänt | 0 Kommentarer
hade inte tid & sitta vid datan o berätta vad jag gjort igår :)
men ska skriva nu.. som sagt chilla jag bara, träffa honom.
sen var jag med mamma & syrrorna o hälsa på kusinen & dom :)
var där typ flera timmar.. lekte med lilla minella :) så söt hon är.
sen for vi till ica & handla, tanja o barnen följde såklart med :)
jag köpte nog inte så mycket,testa på massa smink där,
men orkade inte köpa. köpte bara godis & hårfärg :)
men har inte färgat håret ännu, ska göra det strax :)
baka pizza med mamma på kvällen, o gott blev det.
vitlök o massa, så GOTT!  ♥ blir nog att äta pizza snart ;)
efter eller före man färgar håret ;) får se..
har just vaknat så är inte så hungrig just nu iallafall,
så jätte sugen bara, så gott var det ;D sen vänta,
att han hör av sig. men ska börja färga håret nu :)
skriver sen.. & ska försöka orka ta bild på mitt hår sen :)
men får se först om det blir bra, tur så har jag inte så
värst mycket utväxt så det borde bli bra! :)
men hörs sen. pusshej alla söta :)










Spara mina uppgifter?