godmorgon!

POSTADES: 2009-10-31 - 14:42:24 | Allmänt | 0 Kommentarer
har vaknat först nu. efter 14.00 :) men nu borde man orka iallafall.
så igår.. kolla man på en komedi/skräckfilm med honom
& sen gjorde man inte så mkt mer ;D chillade & hade det lite mysigt osv.
sen har jag sovit ensam som sagt. han är & jobbar nu så..
därför vet man inte riktigt vad man ska göra idag heller.. festa elr något?
får se om det blir & festa.. kanske lite lust har man ;) måste erkänna.
men.. nu ska jag äta något! rätt så hungrig åt bara lite kebabrulle igår på kvällen
och han åt typ resten;Deller försökte äta men jag ville spara. och äta själv :)
så får se om den finns kvar eller om någon har ätit den.. annars så äta något annat
OCH nyttigare :) haha. men jag hör av mig & mina planer senare ;)
för har just vaknat och vet inte ännu vad det kommer att hända :)

äta,duscha, osv :) ---->






Spara mina uppgifter?