gomorron ;p

POSTADES: 2009-10-08 - 10:57:11 | Allmänt | 0 Kommentarer
OCH förlåt att jag var tråkig igår, eller jag skrev ganska så många inlägg men
sen det att på kvällen slutade jag bara skriva osv ;s det var för att rami ringde
helt plötsligt om han & hans kompis maukka kunde komma på kaffe, det gick bra
hade annars också haft så jävla tråkigt hela dagen efter jag kom hem från stan.
ringde till jennni&pasi också men dom orkade inte fara nånstans så...vi drack kaffe
& snacka en massa skit, sen for vi en sväng till stan. jag var helt sliten & allting
men jag brydde mig inte om hur jag såg ut, direkt vi kom till aussi blev jag på så
jävla dålig humör att ni inte kan förstå.
sebbe har något jätte mkt emot mig
nyförtiden,han jävlades hela kvällen jag var hoss dom ;/ förut då...när jag inte
ännu kände han, "jävlades" han för att få min uppmärksamhet,och för att jag ska
märka honom på nått sätt & när jag inte gjorde det,så tänkte han att jag märker
han bäst om han helatiden pratar nånting till mig..?men fattar inte.
varför han fortfarande ska hålla på vara sån där?! jag trodde vi skulle vara kompisar!
jag har glömt dig helt,så du vet! vill inte enns ha nånting annat än vänskap med dig!
fatta det..sen så igår fick jag damp på honom ;s kunde inte hålla mig längre..
satt o var tyst hur länge som helst..och han bara fortsatte ;s så jag kunde inte
hålla mig nåmer.. jag sa att kan du inte hålla din jävla käft om du aldrig kan
säga något annat än hålla på jävlas.. jag orkar inte lyssna på det där nåmer.
har hört så jävla tillräckligt..var tyst istället än prata till mig... då blev han
tyst..men hittade som inte på nånting & säga.. skratta som lite men han
har annars också blivi så jävla barnslig tycker jag ;/ därför vill jag inte
enns ha med honom & göra nåmer!

han är hemma snart,om ett par timmar.
vad skönt, ojj vad jag har längta, han skulle komma hit sen typ direkt han är hemma.
nog har man saknat! men nu ska jag göra mig i ordning :) sen göra nått.
PUSSHEJDÅ ♥






Spara mina uppgifter?