gråter gråter & gråter :(

POSTADES: 2009-10-12 - 14:23:24 | Allmänt | 1 Kommentarer
saknar redan nu så jävla mkt ;( det här är inte sant..
grät innan dom for & när vi kramades osv innan dom gick ut ur dörren,
blev det bara värre. kan inte sluta gråta :( kommer sakna så jävla mycket.
jonatan satt med en nalle i famnen & höll på krama den, så jag sa att
om du saknar syrran där i egypten så krama den.. så tog han ett hårt grepp
om nallen o pussa & krama den o sa "syrra" fyyyy så mkt jag börja gråta,
jag kommer seriöst sakna mig till döds. det kommer jag :(
min lilla sötis far så så så långt booort. herregud ♥
sen stod han vid dörren o var på väg att gå ut.. så kolla han på mig
& skicka slängkyssar till mig ;( heter det enns så ?! skit samma..
hoppas en vecka går snabbt! jag vill ha honom hem & gosa med syrran..
jag måste hitta på nånting & göra nu snabbt, vill inte bara sitta ensam här.
känns så tomt utan honom här ;( inte en sötast lillebror som skriker
efter mig helatiden om jag går bort ur hans synhåll ;( nejnejnej!
det här är inte kul..


Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.

I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.
Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone,
Please come back home...♥


nu ska jag sluta skriva.. blir bara ännu mer ledsen
när jag skriver en massa! ha en bra& kul resa ändå. :)
jagälskarer! ♥









Spara mina uppgifter?

Olipas ihana kuva sinusta ja pikkuveljestäsi :) Man kan riktigt se kärleken mellan er, aivan ihana!!



Tack förresten för de fina värmande orden på kommentaren ;) Jag ska inte sluta skriva, ska försöka uppdatera mer än jag gjorde innan.



Krameli kraaam <3

Publicerades den: 2009-10-12 | Klockan: 17:18:28