halå,bloggen

POSTADES: 2009-10-01 - 12:04:32 | Allmänt | 0 Kommentarer
jaa hej :) jag har vaknat för ett tag sen,typ för en timma sen.
efter det har jag bara suttit vid datan & chillat. rätt så trött fortfarande,
pratade så länge i telefon igår, typ i 2 timmar kanske,och klockan var något
över 1 när jag äntligen fick sova :) snart ska jag göra mig i ordning för ska träffa
honom idag,gick & lova igår. jag vill träffa han men det kommer bli så jävla svårt ;(
har saknat som en idiot & nu när jag får träffa honom vet jag inte hur det kommer att funka.
han är nu typ på väg hem från boden,eller han sa att dom åker vid 12 så..
nu blir det & träna teori samtidigt, & hoppas på att nästa helg kanske man har körkort
i fickan ;) gud så skönt.
tänka sig & ha en sån där bil ;) hoho.så snygg.
men nu ska jag duscha & göra mig i ordning,
skriver sen senare nångång :)
en stor tack till er som läser. puss♥






Spara mina uppgifter?