HALLOWEEN

POSTADES: 2009-10-30 - 17:43:46 | Allmänt | 2 Kommentarer
Jag gör inge mycket. han är påväg hem till mig & mamma for nog & hämta mat åt mig :)
tycker redan nu att halloween suger något! :/ min halloween kommer då inte vara någon bra,
han ska komma hit nu men fara endå tidigt hem för att han ska jobba tidigt igen på morgonen.
jävlar så kul! alltid samma händer när det är någo speccielt. han är på något sätt på dålig humör
eller något liknande, jag fattar inte. han är nog bara trött efter dagen på jobbet. tror jag,
han ville till bio, men jag orkar inte + att har just duschat & måste göra mig i ordning o allting,
och filmen där skulle börjat redan helt snart så.skulle aldrig hunni göra mig klar & fara dit.
men nu ska jag upp till mitt rum & klä på mig något typ mjukisbyxor & något liknande ;D
orkar inte med annat just nu.. är så trött. ska nog inte fara nånstans nåmer idag,
bara chilla hemma med honom tills han far & efter det sova sen... blir & sova ensam ikväll ;(






Spara mina uppgifter?

jennie (kusin) ❤

För min del blir det en lugn kväll, ingen krog ialfl. Lite kruicing med några vänner och lite skumeri är alltid kul, så jag tror att jag kommer att ha en rolig kväll :)



Kanske du orkar fara imorron på äventydliga banor(?) :) Det är inte alltid man har lust och ork till ute liv och stå hej. Ibland behöver man varva ner och komma på nya fötter ;P



Kram kram

Publicerades den: 2009-10-30 | Klockan: 18:34:48

SV: Nehe. . klä ut sig i dag då ?

Publicerades den: 2009-10-31 | Klockan: 10:30:02