HÄNDER IDAG ?

POSTADES: 2009-10-31 - 15:58:28 | Allmänt | 0 Kommentarer
Vet jag inte alls ännu. just nu sitter jag hemma & har så jävla tråkigt :)
Pratar med folk som har lika tråkigt & som inte har nå planer ännu! som inte då jag heller.
Hmm. blir så less när man inte vet vad man ska göra. Alla är nånstans & gör något,
finns typ ingen som man skulle kunna hitta på något. han jobbar fortfarande,
får se sen vad han ska göra ikväll. om han ska göra något kul så blir det säkert & umgås med dom,
skulle ringa ida iallafall senare, eftersom hon inte har pengar på kortet. Ut på krogen kan jag inte iallafall dra,
har så dåligt med pengar ;/ känner mig som en världens fattigaste.

Just nu lyssnar jag på musik. och vill att han ska sluta jobba. så kan man hitta på något med han iallafall(:
om inte annat så fast ha en myskväll med honom. eller något liknande, han ska jobba imån också så,
han visste inte ännu om han skulle dricka idag. tror inte det. BLOW MY WHISTLE BITCH ;)
oooh nu har jag så lust & festa ;Pdunkar musik här med syrran min :) haha..
jag har bara kolla på kläder på nätet. hittade något fint men har inte råd & beställa nånting just nu
måste spara så jävla mkt till det ;) haha.. ni ska inte få veta vad det är för nånting
förran det är helt klart att jag ska ha det ;) men nu ska jag & fixa mig litegrann.. tjaaaaau;)


FACE DOWN ASS UP THAT`S THE WAY WE LIKE TO FUCK ;D
villl festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa









Spara mina uppgifter?