HÅRET BLEV BRA ;)

POSTADES: 2009-10-03 - 17:52:42 | Allmänt | 0 Kommentarer
rätt nöjd är jag faktiskt, blev så ljust & allting :)
tog bara LÄÄÄNGE o fixa håret sen ;/ men orkar inte klaga,
är nöjd at det blev bra iallafall :) färgen alltså..
efter jag hade tvättat bort färgen & fixat mig
så träffade jag honom. vi var ute ett tag & sen
var vi o kolla om det finns nånting bra på bio idag,
men tyvärr, men imorgon fanns det någon som
jag inte kommer ihåg namnet på längre, men han
ville fa & kolla  den med mig :) måå rätt så romantiskt ;)♥


men idag.. blir det att vara barnvakt :) till en liten minella.
jag undrar hur jag kommer orka va barnvakt är lite trött,
men nog går det :) det ska gå. ska ändå lägga mig tidigt
med lilltjejen sen för ska orka med en massa imorgon.
bio osvosv ;) men nu ska jag se film med mamma & dom där
tills jag far. fast just nu vet jag inte om kusinen ska enns fa ut
så, skriver ändå senare :)


FILM ---->







Spara mina uppgifter?