hej igen..blir galen

POSTADES: 2009-10-06 - 13:53:34 | Allmänt | 0 Kommentarer

HEEEEJ DÄÄÄÄÄÄR :)

jag har igentligen inte nånting o säga..
tråkigt har jag bara, vi kom en sväng till mellakoski
& vettefan varför? vi har vart här redan några timmar..
det har varit väldigt tråkigt. jenni har bara laga mat,
sen har vi bara ruttnat ;s och nu sover jenni&pasi,
erika&jani sover inte men dom ser på tv, + att jag inte
känner dom så pinsamt för mig & sitta där ensam med
dom & se på tv.. jaja inget nytt iallafall att dom där sover :s
alltid sover helt plötsligt & då får jag alltid sitta ensam & skämmas
vart vi än är.. det är inge kul för mig, fattar ni säkert?!
jag skulle inte idas hålla på sådär om jag hade kompisar hemma hoss mig,
att jag skulle ba sova & låta dom sitta hemma hoss mig med typ mina föräldrar,
jag tycker det är taskigt.. iallafall om man inte känner dom =/ men skit samma.
pasis pappa kommer hem om typ en o en halvtimme & då sticker vi väll härifrån.
HOPPAS JAG!!! vill tillbaks hem & fast sova.. är så trött & massa..
så inte så kul för mig o sitta här ensam & doom ba sover.. orkar inte bry mig.
så därför jag sitter
här nu & bara skriver en massa skit.. vad ska jag annars göra?!
har försökt få tag på min lärare hela dan ;/ men han svarar inte..
jävla bög.
var just ut o rökte tänkte att dom vaknar när jag går ut eller kommer in..
men nää dom sover fortfarande,...

senare idag:
· åka tillbaks hem
· stanna hemma eller så hitta på nånting med dom där?
· shoppa?!
 ... mer vet jag inte,det får vi se sen jag kommer bort från skogen.

igår köpte jag nya skor,köpte till mig,mamma&lillesyrran.
men mamma ska betala tillbaka. köpte 3 st uggs från
skopunkten, mina var då gratis för mina var dom billigaste ;)
o snyggaste tycker jag.. köpte svarta till mig & dom där typ orange färgade till
mamma & lillesyrran.

dom var rätt sköna på, och lätta o ta på & gå med. :)
jag gillade.. tänkte köpa redan förra vintern men blev aldrig av.
hittade bättre skor som jag har kastat bort nu.. fattas ännu
en vinterjacka, min vinterjacka som jag har på nu är sönder. :/
och vill ha någon jätte snygg jacka ;) typ en sån här.. jätte snygg :)

har en liknande själv men mkt kortare o en svart
som jag inte gillar alls.köpte den men tycker inte alls om den :s
hade den på ett par gånger förra vintern.. blir vell o kasta bort den också.
nå nu har jag skrivit en massa, intressantast inlägg på länge,tkr jag. :)
haha. men nu ska jag ut & röka :) & frysa ihjäl...kallt som fan.

HAR EN BRA DAG ALLA :) puss från jenna. ♥







Spara mina uppgifter?