hejhej

POSTADES: 2009-10-28 - 00:39:54 | Allmänt | 0 Kommentarer
så du vet så är jag inte glad.. inte SUR! men inte glad heller..
vi skulle prata & komma överens idag.. men neeeeeej! du dricker fortfarande.
det är inte alls kul.. så börja jag själv också dricka idag...
på en jävla tisdag.. onödigt som fan. men skit samma. jag orkar inte va nykter helatiden
min helg var så jävla tråkig.. var sjuk o kunde inte göra nånting :( såååå..
jag ville verkligen komma överens med dig.. men hur ska det gå? när du tydligen skiter i allt..
du skulle inte vara sån, men det är du nu för du dricker..
men jag ska fortsätta dricka här med TRÅKIGT folk som ska börja sova o en massa,
jag hatar sånt, jag är inte alls jävla trött & inte enns tillräckligt full så alla ska sova..
o men nu vet man iallafall vilka man aldrig mer ska börja dricka med... när man lånat pengar o allting.
jag blir så jävla lesss & sur.. men hejdå skriver nångång.. ville ba uppdatera nu när jag sist
skrivit typ igår eller iförrgår.. minns inte. men iallafalll.. hejdå!






Spara mina uppgifter?