jag skulle pröva mina läppar mot nån annan om du lämnade mig nu.

POSTADES: 2009-10-22 - 23:10:40 | Allmänt | 0 Kommentarer
från den underbara låten kommer min rubrik ;D och bara för att den är så jätte bra & jag älskar den låten,
och för att jag lyssnar på den nu också,så :') ska sitta ännu ett tag framför datan & sen lägga mig.
Blir o festa imorgon ;) så måste sova gott så man orkar. hihi:) vad ska ni andra hitta på till helgen?
jag ska iallafall försöka ha jätte kul.. hoppas det blir som man tänkt :) Jag är faktiskt trött men vill ändå inte
sova ännu och jag måste vänta på att han kommer in på msn. Måste snacka med han eftersom
jag inte hann träffa han idag fast han kom därifrån, hade så mycke annat o göra så. men hoppas
vi ses imånn eller på lördag :) det gör vi säkert. och sen så har man ändå höstlov så hinner man
ses fast varje dag. jeje, nu ska jag äta nått & kanske skriva ännu senare..

jag skulle inte ha så bråttom
med att träffa nån ny
jag har rätt mycket med mig själv
precis som du

jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams
jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu
...






Spara mina uppgifter?