JENNA+H

POSTADES: 2009-10-04 - 12:35:03 | Allmänt | 0 Kommentarer
OM DIG
Namn - jenna
Bor - torneå
Syskon - magnus,timo,tomi,jonatan,tiia&eveliina
Ålder - 18
Född - 26 maj
Ögonfärg - fan,grön!
Längd - 151
Storlek- skostorlek eller? 37 isåfall
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - tvillingarna
Hårfärg - blond
Födelseort - Kemi

DAGENS..
Låt- is it true
Saknad - lillebror
Kläder - just nu sitter jag med mjukisbyxor & bh på
Smink - mascara osv.
Underkläder - svarta string med stor rosa rosett där bak & svarta bh
Mat - får se,har inte ännu ätit nånting mer än en äpple
Köp - får se om jag behöver något? cigg iallafall.
Göra sen - kanske fa på bio med honom.
Godis - nå surt ;)
Pinsammaste - har inte hänt nå pinsamt idag

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka sten? haha!
Tycker du om godis - i love it (a)
Hur många gånger i veckan äter du godis - beror på lite,det är olika.köper alltid jag är sugen på;p
Äter du oftast nyttig mat - hihi :) tror inte det
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - magen;p
Tycker du att du själv är söt/snygg - njaa,nog är jag nöjd med mig själv. är jätte EGOISTISK ibland
Du ger mycket komplimanger till andra - joo nog gör jag väll det alltid då & då.
Är du nöjd med ditt förnamn - hm,ja!
Du tycker att du själv är smart - haha inte!
Vad är det sämsta hos dighm,jag vet inte!
Vad är det bästa hos dig - ... ohhh
Har du bra självförtroende - jodå.det har jag/eller så inte jag vet inte.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - ibland mycket,sen kan det hända att inte alls
Du tycker om att vara med killar. - yess ;)
Känner du dina grannar - knappast!
Vad har du för färg på dina underkläder idag - svart/rosa
Äger du några Björn Borg trosor - inte
Hur många? -
Är du en Björn Borg-fjortis? - nee
Använder du BH - jaa
Gillar du skolan - ibland
Har du någon gång skolkat - (a) jepp
Spelar du något instrument - haha inte det
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll,innebandy,osv.
Har du några tatueringar - nej men vill ha/ska ta
Har du några piercningar - jjee,tungan,läppen,näsan,naveln..glömde jag nån? ;p hah
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - hahah för många kanske
Tycker du om djur -  beror på.. är ju svårt allergisk mot hundar..och ändå så har vi hundar här hemma,vi ska få en katt idag :) han ska heta WILSON :)

BRUKAR DU...
Sovajepp,man kan inte leva utan sömn
Ta mediciner du inte borde ta - öö.nå nej
Röka - jessh
Snusa - kanske nångång ta en prilla ;p ahha fast jag hatar det.
Dricka - mm
Skada dig - neej
Klä dig i svart - jo
Hata folk - nejdå =)
Lita på folk - jag är dålig på lita ;/ men försöker..
Skada dig med flit - neej ?
Drömma mardrömmar - joodå!
Gå i skolan - alltid då & då :D
Gå i kyrkan - neej
Ljuga - inte
Vilja dö - ;/ nej


NÄR...
Åt du senast - för en halvtimme sen kanske
Läste du ut en bok senast - ;o minns inte.. läser typ aldrig
Köpte du något senast - igår
Svor du senast - igår
Sjöng du senast - igår
Klagade du senast - igår
Klantade du dig senast - minns inte

HAR DU...
För många vänner - man har aldrig för många vänner
Förföljelsemani - nej
Någon annan psykisk sjukdom - nej
Skadat någon - inte.
Färgat håret - sist igår
Några piercningsjoodå.
Några tatueringar - INTE ÄNNU
Egen dator - typ
Gjort bort dig rejält - det har man väll

ÄR DU...
Snäll - jag vet inte.. är jag det?!
Snygg - hoppas
Söt - hoppas men fråga nån annan
Lång - jo jävligt xD
Kort - AAA
Klantig - ibland
Tönt - mm :D
Tjock - jävligt
Smal - inte
romantisk - det är jag ;)






Spara mina uppgifter?