mår så jävla dåligt :/

POSTADES: 2009-10-24 - 13:59:18 | Allmänt | 1 Kommentarer
Hej bloggen!

så börja man dricka igår på kvällen, det var bara jag & pappas fru som börja ta några öl osv,
pappa sov. och sen kom doms granne också & satt dit med oss. Jag skulle sminka henne, (inte första gången) :D
och jag tycker det blev jätte fint, koncentrerade mig så mkt på det jag gjorde :) och hon & johanna tyckte att
jag ska börja gå kosmetolog-linje.. det skulle jag faktiskt vela :) sen sminkade jag mig själv & plattade håret osv,
sen var det då johannas tur :) sen öppna jag min första öl & drack den och sen tog en cider.. helt plötsligt börja jag må skit dåligt :/ och kunde inte följa med dom till krogen.. stannade hemma hoss dom och direkt dom gick ut ur dörren sprang jag till toan & spydde typ 5-10 gånger ;s vet inte varför..helt plötsligt :( mådde så jävla dåligt så jag
ville hem, mamma kom & hämta mig. fyfan sen somnade jag på soffan & dom kollade film.. sen vakna jag typ helatiden o nästan spydde! :/ nu mår man lite bättre iallafall.. men ändå ingen bra feeling. :/ borde äta nnåting men är inte alls sugen på nånting, kan knappt dricka för mår så dåligt.. men nu ska jag lägga mig på soffan & se på tv,
och vänta att mamma kommer hem & han kommer. PUSSHEJDÅ♥

VILL MÅ BÄTTRE.. vad fan är det med mig ? :(
snälla någon hjälp mig.. (a)


SKRIVER NÄR JAG ORKAR!






Spara mina uppgifter?

Kanske om de var någon tillfällig magsjuka (?) Om de fortsätter så borde du kolla upp det på sjukan.



Blev ingen ute kväll för min del heller igår, men kanske idag, får se.



Hoppas du mår bättre snart <3

Kram kram

Publicerades den: 2009-10-24 | Klockan: 14:28:55