SANNINGAR,

POSTADES: 2009-10-03 - 19:58:38 | Allmänt | 0 Kommentarer
Berätta sju sanningar om dig själv;
- jag älskar honom fortfarande..
- änfast jag var dum & "glömde" honom & höll på.. va cp
- jag blir JÄTTE LÄTT irriterad :s
- jag är datanörd/bloggnörd. (a)
- jag kan vara riktigt elak mot folk ibland.
- jag har slagit ner en kille som är mkt större mig.. :D
- jag är rädd för & dö.. :/

sex sanningar om hur du var som liten;
- jag kunde aldrig sitta still..
- jag älskade min morbror över allt annat.
- jag var aldrig snäll!
- fast jag var sjuk var jag alltid & hoppa runt i huset,kunde som sagt inte sitta still.
- pratade mycket,till alla :p + att söt var jag såklart sa mamma just :p
- ville alltid sitta i alla mäns famn :p & hade flörtat till dom. det är sant ! :D

fem sanningar om mitt kärleksliv;
- tog slut mellan mig & den jag älskade som fan för typ 2 månader sen.
- vi var tsm i över 2 år, typ 2 år 3 månader.
- jag älskade honom mest.
- allt är påväg mot bättre ;)
- vi får se ;)

fyra sanningar om mitt familjeliv;
- jag bor med min mamma & låtsaspappa, lillesyrra :)
- jag är en av mammas 3 tjejer
- yngsta pappas dotter :)
- min mamma älskar mig, men inte min pappa!

tre sanningar om mitt vänskapsliv;
- jag har många vänner,men ingen bäste vän.
- alla mina vänner har förhållande..o umgås för det mesta med doms killar!
- ibland känns det som jag har fler killkompisar än tjejer.

två sanningar om min personlighet;
- jag är jätte känslig
- omtänksam.






Spara mina uppgifter?