TRÅKIGT SOM FAN ! :/

POSTADES: 2009-10-14 - 13:30:02 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag ska göra mig själv i ordning igen. igen.. för att har fixa mig redan tidigare :)
men sitter fortfarande med mjukisar på så ;D sen fixa till sminke o håret såklart
vi ska säkert göra något ändå idag. så måste ändå fixa mig sen så samma & göra
det nu när dom där sover =) så dom inte sen börjar stressa mig när dom vaknar.
ska försöka få bilder också hit nångång :) nya.. såklart :) får se om jag kan
använda pappas o doms kamera kanske ;) den andra som dom inte tog med
till egypten. jesjes, jag skriver senare & försöker komma med nya bilder också!!! :)
annars så kommer det nån annan dag :) nu ta på mig mina älskade jeans♥
känns redan konstigt & sitta med mjukisar mitt på dagen :D hhaha.
men vi hörs sen :) puss på er alla♥

// JEEEEENNNA

älskling.älskling.älskling.älskling.älskling.♥♥






Spara mina uppgifter?