+ attt

POSTADES: 2009-09-16 - 16:15:58 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag mår jätte bra just nu :)
allting känns så bra. tror jag
jag vill inte förvänta mig för mycket,
men iallafall så ska ni veta att jag är mkt glad :) ♥
ska spela guitarrhero nu allderles snart ;D
hahha jag har blivi jätte bra på det ;)
har lärt mig ;D thihih. men nu får ni vänta lite innan jag skriver mer :)
eller kanske inte, uppdaterar här lite då & då nu när jag är här på aussi
och samppa(sebbe) gillar mer namnet sebbe, slutar :) hihihi.
dom slutar skolan först klockan 18.00 idag ;o men sen får dom ledigt fredagen.
hmhmh, jenni sover & rami spelar så jag har lite BOOOOOOORING . höh
men ska typ sminka mig lite nu & fixa mitt hår, ser helt äcklig ut =/ hyjja.


MEN JAG SKRIVER "SNART" IGEN :)
KANSKE.... puss på dig söt ;)






Spara mina uppgifter?