back in mellakoski

POSTADES: 2009-09-20 - 14:04:23 | Allmänt | 0 Kommentarer
vi var just till tervola, jag var o köpte cigg & dom där handla mat :)
nu är vi tillbaks hit, och jag är trött som fan! :/ vill sova typ..
men vi ska åka hem snart.. eller vi ska nog till aussi :) osv..
sen senare ska jag hem :) jeje. bestämde just hur jag ska göra när jag ser den ena ;)
haha, inget taskigt.. tvärtom :) dom där ska börja packa & sånt o sen efter ett tag ska
vi åka hemmåt. sköööööönt :) jag ska fixa mitt hår & sminka lite innan vi åker..
vill inte se helt förjävlig ut när jag ser honom :) fast spelar det någon roll hur jag ser ut?! ;/
kanske inte.. jjag mår dåligt fast jag åt för ett tag sen, men säkert för att jag satt i bilen,
börjar alltid må dåligt då.. usch, imorgon blir det skola & bilskola,
nu ska jag fan ta & fixa kortet direkt ;D inte deppa nåmer när jag inte klarade proven
första gången :) ingen bråttom, hinner få kortet fast om 10 år :) hahaha.
men nu ska jag börja fixa mitt hår & sminket :) så har det bra alla.

p.s, skriver sen när jag har tid, kanske imorgon igen :)
men hoppas ni orkar vänta.. jag hinner kanske inte idag nåmer,
men iallafall det kommer fler inlägg sen jag orkar/hinner skriva.
PUSSHEJDÅÅÅÅ♥


s, kom ihåg att du betyder mkt. ♥
och jag tänker inte släppa dig. aldrigaldrigaldrig!
/dinjennah.♥






Spara mina uppgifter?