god natt?

POSTADES: 2009-09-19 - 00:22:31 | Allmänt | 0 Kommentarer
jo är verkligen inte trött, men vill sova.. undrar bara hur det kommer att funka ikvälll?!?
efter det här.. inte bra tror jag. om jag kommer sova alls inatt, allting suger igen!
just när jag mådde JÄTTE bra, så går allting åt helvete igen.. jag saknar dig sebbe!
som fan.. och nu är det så här. vad ska jag göra? :( mår sämst just nu..
hur kunde det bli så här? när vi kom så jävla bra överens m.m..
ohhh, jag vill inte! :( jenni & pasi sover o jag sitter här ensam utan sällskap..
eller smsar med några, men ändå. huhuja, så tokig jag blir..
vill att det ska vara söndag nu.. så får jag träffa dig & säga allt vad jag tycker.
jag nästan tyckte om dig. ♥ aldrig förut kommit så här bra överens med någon kille förut..
inte så här fort. när jag endast känt dig typ i två vecker ;( jag vet ingenting nåmer..
ooaaaaa, igen känns allting så jävligt meninglöst! jag vet inte..
ska nog försöka sova om ett tag. röksugen men ids inte gå röka själv,
o dom där sover.. så :(







Spara mina uppgifter?