godkväll...

POSTADES: 2009-09-19 - 19:31:22 | Allmänt | 0 Kommentarer
fottfarande irriterad,men vad går det att göra åt saken?
jag har inte mycket jag nåmer kan göra....typ ingenting,
vi har varit hoss rami hela dan, killarna har fixat bilar
o en massa. sen fick jag köra bil typ helatiden :) hhaa
har kört bil sist typ för 2 månader sen på bilskolan.
så det var ganska så kul & köra nu ;) thihih (a)
jenni & pasi ska basta snart, jag orkar inte.
ska duscha sen direkt imorgon jag kommer hem,
jeessss, sen efter det ska vi igenn nånstans :)
ut & hitta på nånting, :) får se vad för kul..
men iallafall, den ena ska jag träffa imorgon,
fan så jävla besviken man kan vara på en kille! :(
jag är väldigt besviken på dig seriöst.. huhuh.
jag vet inte om jag vill träffa dig enns imorgon
men måste nog, och på något sätt så vill jag men ändå inte.
och måste också träffa dig ifall jag kommer till aussi. 
får se imorgon hur det går sen. nu ska jag ut & röka :)
skriva mer typ senare. 


HAR EN BRA KVÄLL :) jag ska också FÖRSÖKA ha..  
pusssss på dig s ♥






Spara mina uppgifter?