Godkväll. :)

POSTADES: 2009-09-02 - 22:18:11 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag har typ just kommit hem, eller nå för kanske 1-2 timmar sen,
har ätit snabbt & sen pratat med morsan & kollat på lite bilder från valdemarsvik :)
njaa, vad har jag mera gjort? bara snackat i telefon med en som ringde nyss, haha
sen har jag ringt riku för snacka med han på msn & blev rätt så orolig :( höhö..
nee hoppas allting är bra, och det inte är nånting allvarligt. får vi hoppas,
jag ska snart sova iallafall, är trött igen. fast jag har bara chillat hela dan hoss sojo,
och spelat buzzzz o sjungi karaoke, haha vi har haft kul :) men nu längre har jag ingen kul,
har rätt så tråkigt! tråkigt o sitta hemma, tur så är det helg snart får se vad man hittar på :)
kanske festa? vi får se ;) beror på lite. imorgon blir det säkert en jätte tråkig dag,
finns säkert ingenting o göra, ska iallafall o leka med lillebror, har varit där sist på söndag.
så som 4 dagar sen. o min sötis fyller 2 år på freddag :) o då fyller marianne också 18 år.
måste komma ihåg o gratta ;D måste köpa nånting bamse grejer i present till min lillebror,han var till turkiet o kom bort därifrån o hade helt o hållet glömt bort nalle puh, och nu älskar han bamse! hihih :)
tror jag ska börja se på någon film eller nånting nu,finns ingen rolig folk som det går o snacka med,
pratar bara med benjamin och sojo och jari och typ ingen annan så har tråkigt.
snackar om tatueringar & sojo försöker skicka nå jävla porrfilm till mig haha cp.
och sen jag & jari snackar inte om något speccielt! förväntade mig att det skulle vart
lite mera intressant folk inne på msn, men neeeej! så jag ska börja se på film nu,
får se vad det blir för film. men någon braaaa :) ..


Jag går & lägger mig nu. GODNATT










Spara mina uppgifter?