godnatttttttt<3

POSTADES: 2009-09-20 - 01:08:48 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu ska jag önska er alla en godnatt :)

själv vet jag då inte om jag kommer få nån sömn ;/
hmh,saknar bara så mycket! undrar hur jag kommer kunna träffa dig imorgon.
hoppas bra, men tror då inte det. du har som krossat mitt hjärta,helt & hållet.
kan nästan säga så.. allt var så underbart & sen går du & gör så här.. :(
varför? säg bara varför.. då kanske jag kan försöka förlåta dig nångång..
men bara försöka.. uhhh, jag kan inte vara sur, jag kan bara inte..
när jag träffar dig imorgon & ser dig le eller någånting, kan jag längre inte vara sur.
än fast jag vill..men det är inte lätt! kanske borde jag "leka" din kompis & vara som att
jag inte skulle bry mig alls nånmer? men det är inte lätt heller. varför måste allting alltid vara så svårt?
just när man tänker att wohoo,allting är hur bra som helst.. så händer det nånting sjukt ;/
jag o du , vi kom så jävla bra överens, kunde prata om allt, + en massa annat som var bra,
men jag ska inte ge upp. fan heller att jag ska ;) aldrig.. jag ska göra mitt allt för att allt blir perfekt igen.
det ska jag, jag bryr mig inte hur jag måste göra det,men ska iallafall göra!
jenni&pasi sover nog redan,eller kanske gör något annat, jag vet inte! hahahha,
inte för att jag skulle vara så speccielt intresserad heller, men nu fick jag sms :)
wippiieee ;D men inte av någon som jag hade helst velat få.. men tur att någon finns & ger sällskap :)
jag vill sova så jag kommer hem fortare, eller hem & hem :) men iallafall..
hem ska jag ju direkt & duscha & göra mig i ordning, men sen fara direkt igen..
jag är trött som satan, och ska faktiskt sova helt snart!.. är bara lite rädd att jag inte
ska få någon sömn nu heller, fast jag nyss nästan somna när jag smsa
o chilla i sängen :) men får hoppas att jag inte nu tänker på allt det här..
och inte kan somna sen, nej jag ska sova! man vet aldrig hur bra dagen blir imorgon ändå ;)
i miss you & i know you miss me too! ♥   buuuuut shit happens, life goes on?
är det inte så? .. men nu ska jag hoppa i sängen & drömma söttt. om dig seeebbbeeee♥


GODNATTTT.









Spara mina uppgifter?