GONATT

POSTADES: 2009-09-11 - 00:43:45 | Allmänt | 0 Kommentarer
så jag ska börja sova snart, men tänkte skriva ännu ett inlägg idag :)
försöker bara komma på nånting jag ska skriva.. :) men iallafall,
så är jag nästan frisk! eller känner mig nu helt plötsligt helt frisk ;)
säkert p.ga medicinerna jag tagit alltid då & då ;D skönt!!!!
den som jag skrev om tidigare, att han inte har ringt mig alls idag,
ringde ändå nu senare, ville ses men jag dissa! orkade inte,
+ att jag vart annars också besviken! han hade bilen fyll med tjejer,
och han drack själv också, hans lillebror var nog & chaffade..
men okej so?! OM NÅGON AV TJEJERNA VAR HANS SKULLE HAN VELL INTE RINGT MIG ?
haha! nee men ändå, jag är helt borta annars också, vet inte längre vad jag vill.
alla tror jag är kär i honom, hur skulle jag ens kunna vara? det tog slut mellan mig o riku
för typ 3 vecker sen, som att jag direkt glömmer han & vill ha en ny kille??!??! ;s
INTE! är nog aldrig redo till ett nytt förhållande, känns det som just nu.
men livet går vidare, kan inte ändå sluta leva själv & bara tänka på en
o samma kille livet ut, det är bara så! jag saknar han, men det får vara som det är.
har haft ändå en helt bra kväll idag, pratat med en massa sociala människor =) osv.
Får se vad det händer imorgon ;) blir nog iallafall o vila morgonen/dagen,
sen typ festa senare ;) woho! men nu se på tv, sen sova!

GODNATT :)

flera år gammal bild ;p haha.















Spara mina uppgifter?