hej bloggen,

POSTADES: 2009-09-12 - 01:50:42 | Allmänt | 1 Kommentarer
så nu sitter jag hoss min kusin då, har suttit från klockan 18.00 typ,
är barnvakt så ;p lite små kul min kusin & hennes pojkvän känner båda "killarna"
som är typ intresserade av mig, haha =D haha pinsamt när jag fick veta att dom känner dom,
barnen somnade jätte sent, typ kanske för en timma sen ;s lilltjejen minella,
som är 4 månader, sov först jätte bra i flera timmar men sen när tanja & henkka
var hem en snabbis så vakna hon direkt, var jävligt svårt & få henne somna om,
men jag lyckades med det ;) jag är fan bäst! (a) hahah. nu så väntar jag just
att jag ska få sällskap hit ;;) härligt.. hmm, och sen så ringde en mig nyss &
fråga ifall jag vill se på film eller något med han imorgon, men vi får se,
jag vet faktiskt inte om jag hinner, har faktiskt lite andra planer.
men vi får se :) idag också..tänkte jag som festa men sen inte hade någon lust,
men funderade som litegrann på det ändå så blev det lite ändrade planer,
när jag sen kom hit & har suttit o vart barnvakt hela kvällen/natten :)
men haft en skön chillkväll ändå, :) kollat på film med barnen & suttit vid datan.
Och vad mer? njaaa, typ ingenting :) fixa till mig lite nyss iallafall, håret & sminken.
jaja nu ser man bra ut iallafall ;D haha nej skojja! lyssnar lite på musik här & grejer,
har tråkigt, undrar när den ena kommer & undrar när tanja & henkka kommer,
jag lovade att jag ska stanna över här, men får se vad man hittar på ;D
neeej men inte ids jag sticka härifrån bara, dom orkar säkert inte direkt på morgonen
börja lyssna när barnen springer runt & skriker! :P barnvakterna finns därför (a)

men jag tror jag ska börja avsluta här nu, så ni får ha det bäst! :) ♥
godnatt osv ;)









Spara mina uppgifter?

Tanja ❤

Du är min bäst barnvakt ever!! Hahaa...;D skönt skrift!! Jag kan inte skriva bra på svenska! :D (oliko mikään oikein!? ;D Love you! <3 Din älskade kusin! <3

Publicerades den: 2009-09-16 | Klockan: 15:28:04