hej, GODMORGON ;*)

POSTADES: 2009-09-10 - 07:28:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
så har man vaknat typ för en kvart sen, vakna när jenni ringde ;s
vet inte vad hon hade o säga riktigt, för hon vet att jag är sjuk.
så är det nån ide & ringa klockan 7 på morgonen & väcka en ?!?
hmh, tack! jag hade faktiskt velat sova LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGRE idag,
men jag hinner ju, jag tänker faktiskt fortsätta sova snart ;)
så det gör ingenting, hoppas bara jag somnar om..
hon sa att hon ringer senare, får slå vad att hon ringer
typ om en timme nästa gång, o då vaknar man igen,
ska jag ha ljudlös kanske? nee kan ju inte för nån viktig människa kan ringa ;)
hahaha! :) jajustja. tyni kanske också ringer, han skulle iallafall :)
om han hinner komma förbi här, dom jobbar här helt nära mig så :)
hela doms klass, så säkert niko också kommer om tyni kommer,
men det är bara skönt! kommer ändå inte umgås med killarna så mycket
nu nånmer när jag & riku inte är tillsammans nåmer, det känns fortfarande
dumt & säga det :( för att jag skulle inte vela leva utan honom.. men jag vet,
DET ÄR BÄST SÅ HÄR FÖR BÅDA OSS, än hur mycket jag älskar dig ♥
+ att jag saknar dig jätte mycket! jag kan inte riktigt säga att jag mår bättre utan dig,
inte ännu iallafall. men kommer nog göra det någon dag när jag inte tänker på dig helatiden.
det har hänt att jag har haft mycket & göra nu på sistone & inte hunnit tänka på dig/oss,
men sen jag blivit ensam på kvällarna & lyssnar på musik som vanligt har jag fått tårarna i ögonen.
det är svårt & efter 2 år 3 månader, släppa taget om en & aldrig mer få älska varandra.
mitt hjärta är död! kommer nog aldrig bli hel igen, men ska sluta skriva om han/oss nu..


jag ska hoppa tillbaks i sängen nu & sova;p hoppas ingen väcker mig igen,
fast det kommer hända ändå.. höhö! men hoppas inte direkt jag somnat om ändå.
en som jobbar där var han nu jobbar, kommer hem idag & vill träffa mig,
får se om jag blivit alls friskare :') o om jag kanske kan fa nånstans en snabbis!
det är fortfarande svårt med andningen & det är jobbigt! men kanske det blir bättre,
om jag dricker fast en varm kopp te, o försöker somna sen. men så ska jag göra :)
och duscha sen jag vaknar :) lite onödig inlägg.. men hoppas någon läser iaf.tack ♥


HÖR AV MIG SEN SENARE IGEN! :) POWERNAPPPPPPPPPP ♥
// JENNAAAAAHHHH ;) '






Spara mina uppgifter?