oppsan,förlåt har helt glömt bort att skriva! :$

POSTADES: 2009-09-09 - 10:42:02 | Allmänt | 0 Kommentarer
men nu gör jag det..

just nu ligger jag hemma o är sjuk,inget nytt, nej faktiskt inte!
jag är fan alltid sjuk, jag var i förrgår o tog piercing i tungan ;D
haha äntligen.. har aldrig fvågat förut men nu var jag tvungen.
jenni nästan tvinga mig, haha :) mentack det var värt det. ♥
jag gillar den här, fast den är svullen typ helatiden ;( ajajaj.
ja som sagt så gör jag inte mycket är sjuk,höhö :(
vakna nyss när jaBee ringde, o jenni hade ringt 4 gånger före det,
men på morgonen nångång så jag har jju sovit då förfullt o inte fattat.
jag har ont öveallt, halsen,tungan,örat,huvvet osv ;( ingen kul.
+ att aspirin verkar inte hjälpa mot något av dem.
jag väntar på att jenni kanske ska komma förbi här,
komma kanske med nå bättre medicin så det hjälper.
inte kul o sitta med svullen tunga när man inte annars heller kan andas så bra.
usch, inte kul o vara sjuk! snälla någon hjälp mig. höhöh :(
jag vill bli frisk till helgen, jag vll jag vill jag vill! :(
men nu ska jag sluta skriva. o ta mediciner så jag blir frisk!
hejdå






Spara mina uppgifter?