trötter

POSTADES: 2009-09-19 - 13:09:17 | Allmänt | 0 Kommentarer
jo måste säga att jag är jävligt trött idag, har sovit typ i 4 timmar inatt,
kunde inte somna så lätt ;/ och sen vakna jag jätte tidigt på morgonen. huhu,
vakna så väckte jag jenni direkt, sen for vi ut o rökte & prata.. sen såg på tv
och grejer, dom ser på nån film & jag har sett den så jag orkar inte kolla.
joo, men iallafall. vi ska nog inte göra så mycket idag, bara ta det lungt?
imorgon back to torneå sen, haha får se vad för kul det händer ;)
en ska iallafall få höra så mkt skrik från mig att det inte är sant!!
och kanske inte bara av mig ;) utan andra också.. vi var lite taskiga igår,
men vem börja?! ;D inte vi.. haha! vi ska nog snart dra till rami en sväng,
dom ska fixa bil eller något sånt :) menmen.. jag ska börja fixa till mig lite :)
fast det spelar ingen större roll hur man ser ut här i skogen (a) hahha.
men nu ska jag fixa håret iallafall :) det är hur jävla ruffsigt som helst. hihi :)


nu ska jag sluta skriva, men vi hörs. har det bra ♥
/jennah






Spara mina uppgifter?