Hejhej :)

POSTADES: 2010-04-25 - 21:35:32 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu är vi hemma :) vi har ätit, sen varit ut en sväng & sen varit hem till jonttus mormor en sväng.
Nu funderar jag på att börja sova med lillen, han är övertrött & springer runt helatiden :P
Klockan är ju halv 10 redan så, jag själv ska nog vaka ännu ett tag & kolla runt lite. Det är söndag idag
men känns inte alls som en söndag, känns som en lördag mer tycker jag! Kan ju vara eftersom
jag haft en chill helg igen, inte gjort något annat än varit hemma typ. Men nu ska jag iallafall försöka
få Jonatan att sova & sedan kolla fast en film & sedan sova själv också :) Vänta ifall jag får samtalet
men om inte . . blir det att sova direkt! nå iallafall, har jag haft en underbar dag med lillebrorsan :)
som vanligt.. har ju alltid det då han är hoss mig :) kommer nog inte att skriva nåmer idag, så vi hörs nog imorgon nästa gång! har ingen ork alls att skriva, så hejdå! har det bra alla :)






Spara mina uppgifter?