Tjohola sexything ;)

POSTADES: 2010-04-24 - 21:46:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
här sitter jag hemma med min sötaast lillebror =) & då Tinga såklart!
Har varit på match show idag som sagt & sen varit hoss mamma sen en snabb sväng
hem till pappa & dom, hämtade bara Jonatan & åkte hem :) Johanna var hit en snabbis & sen
for jag & Jonatan å handla mat å grejer :) Just nu äter vi godis å sådär, inte mkt mer :)
Vi var just ut med Tinga, sista gången nog för den här kvällen? Herregud vad kul det var
nyss vi var ute, det bor en tjej med namnet Karoliina som granne med mig, hon hade
en schäfer på 4 månader, lite äldre än Tinga :) söt som socker hon med, å tjejen var
riktigt trevlig, hon hoppades på att vi ses igen & hundarna kan leka tillsammans osv :)
men GÄÄÄÄRNA , hon var ju samma rad & allting :) Skulle vara riktigt kul & lära känna dom bättre :)
Vi ska nog börja sova snart, jag är så himla trött själv åxå ;/ vaknat klockan 8 idag så . .
Ska ringa han iallafall först & höra vad han skulle göra ikväll. Har pratar med han för någon timma sen sist
nåja, det här var allt :) har inte gjort så mycket mer idag, så vet inte riktigt vad jag ska skriva om då :)
så vi hörs typ imorgon, eller kan hända att jag skriver sen när Jonatan sover om jag inte själv lägger mig samtidigt :)
Så vi hörs! Pusshejs









Spara mina uppgifter?