julen över. .

POSTADES: 2010-12-25 - 16:27:55 | Allmänt | 0 Kommentarer
eler inte för oss, itne våran familj.. vi firar alltid så länge! med julmaten iallafall :D haha! syrran & Jari ska komma snart så vi ska äta, alla tillsammans & sen värma bastu osv..! eftersom dom hann igår bara komma en snabb sväng hit, för igår var dom hoss Jaris föräldrar.. varför har jag ont i ryggen? :( jätte jätte ont! vad är det jag har gjort?! tror det är för jag inte har sovit i min EGNA säng. . o för att jag sovit utan min älskling ;) nä jag skojja! men för att jag sovit i annan säng här hoss mamma, o jag inte är van med den sängen så i think that's the reason. nå iallafall, mamma for just hem till mormor & morfar en sväng, doms febermätare hade gått sönder så hon for dit med en ny då! jag älskar denhär klockan jag fick av min m! kommer nog alltid gå med den i handen, puss på dej honey!

bild tagen idag.. så en äldre bild på mig & m! en månad sen kanske?! tagen av mamma:D






Spara mina uppgifter?