helou again

POSTADES: 2010-02-08 - 01:40:15 | Allmänt | 3 Kommentarer
blev inte & sova ännu, ville skriva ännu iallafall litegrann ;)
kommer endå inte skriva så mycket. endast då jag är hoss
mamma & dom typ :) eller så hoss någon kompis typ.
vill bara fort ha internet hem till mig. åhh tråkigt när man
inte har de.jag trivs väldigt bra i min egen lägenhet :)
känns så skönt att bara slippa allt när man ligger där
ensam & får alltid va ensam när man känner för det,
inte för att att vara ensam heller alltid är kul men iallafall
ååhh jag är trött & har ont överallt typ. MENSVERK!
jobbiiiiiiiiigt! ajj. ska nog ändå sova nu typ allderles snart
har vakna rätt tidigt idag så inte konstigt att man är trött ;o
har vakna typ vid 8? haha och jo jag vet att det är ovanligt!
för mig som aldrig brukar vakna så tidigt.. haha :) meeeeeen,
nu får det räcka för idag ;) ska försöka sova.. eller kommer säkert
somna hur lätt som helst, så trött är jag ;p godnatt babes ;)



blond & het jo tack jag vet ;)






Spara mina uppgifter?

Anonym ❤

SHOPPA MASSOR AV KLÄDER,

BESÖK MIN BLOGG,



http://emelielindahl.blogg.se

http://emelielindahl.blogg.se

http://emelielindahl.blogg.se



SHOPPA MASSOR AV KLÄDER

Publicerades den: 2010-02-16 | Klockan: 13:23:07

kolla gärna in min bloppis som jag har just nu! finns mycket att fynda! puss mia

Publicerades den: 2010-02-17 | Klockan: 17:34:16
Anonym ❤

BESÖK MIN MODEBLOGG DÄR JAG SKRIVER OM TRENDER OCH MIG SÅKLART!!!

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE



BESÖK ÄVEN MIN BLOPPIS, FYNNNNNDA MASSOR AV KLÄDER.

HTTP://CLOTHESBYEE.BLOGG.SE

HTTP://CLOTHESBYEE.BLOGG.SE

Publicerades den: 2010-03-04 | Klockan: 13:04:31