543 inlägg totalt ;)

POSTADES: 2010-01-26 - 01:36:04 | Allmänt | 0 Kommentarer
haha är det mycket eller lite? jag vet inte. säg ni :)
iallafall så sitter jag & gör typ ingenting just nu lyssnar
bara på musik & fixar till min löshår samtidigt :)
ska som sagt tidigt upp på morgonen som kommer
bli lite jobbigt så jag tänkte att jag inte sover alls,haha
jag är så jävla dålig på vakna än fast jag vet att jag har
massor med viktiga grejer att göra.. jag fattar det aldrig
på morgonen när jag borde vakna, men vem gör det?
hahaha ingen :) menmen, imorgon har jag som sagt
så fruktansvärt mycket & göra, packa ihop mina grejer
sen efter jag har vart & hämta nyckeln till lägenheten
& städat där osv, sen börja flytta :) nicenice!
jag har inte allting jag ska till lägenheten men det
spelar inte så stor roll faktiskt! hinner fixa allt dit :)
eller mamma ska fixa ;) hihi. viktigast nu att jag
bara fått lägenhet.. vill flytta bort hemifrån :)
sorry mamma & alla.. det är inte något ni har gjort
fel men jag vill bara börja träna på att leva mitt eget liv
vill inte leva hela mitt liv & ungdom hemma & sen inte
kunna göra något med mitt liv senare i tiden :/
+ att jag vill ha lite eget tid & sådär.. att det inte helatiden
är någon & glor vad jag gör. hatar det! ;s vill slippa det också
menmen.. jag hör av mig mer imorgon :) just nu vill jag
bara slappna av & så så jag hör av mig imån :)
pussss. önska mig lycka till med flyttningen ;)







Spara mina uppgifter?