back home

POSTADES: 2010-01-07 - 21:00:57 | Allmänt | 0 Kommentarer
så har jag varit hoss pappa & dom hela dagen idag. lekt med min älskade lillebror :)
hade saknat han helt oerhört mycket så var faktiskt jätte skönt att få leka med honom :)
sen kolla vi finlands biggest loser. sångerskan som var på fammos kalas då var med,
men tyvärr så åkte hon & hons par ut först. inte kul. har inte hunni träffa älsklingen
alls idag heller, & nu är han o spelar innebandy. men imån ska jag få umgås med han
hela dan & sova med han :) kommer bli myyyyyys! saknar han redan nu så mycket.
just nu gör jag inte mycket. chillar & käkar chips & dricker vatten, haha snart måste
jag också med på biggest loser ;D blir ju fet med det här ätandet.. haha ;) alla tror
ju snart jag är gravid ;p haha nå inte nu ljög jag faktiskt. haha :) gradvid vill jag
inte ännu vara änfast jag har babyfeber ;( yhyhy.. får vänta ännu ett tag :)
men ska kolla på tv nu lite & fortsätta chilla. men skriver kanske ännu senare :)

så otroligt vackert mammabarn kärlek..♥
jag hoppas jag blir en bästa mamma till mina barn nån
vacker dag!






Spara mina uppgifter?