:)

POSTADES: 2010-01-11 - 15:21:53 | Allmänt | 1 Kommentarer
haha hejsan bloggen jag sitter här med min kära systeryster.
vi gör inge mycket bara sitter & läser bloggar & chillar. lyssnar musik såklart
väntar på att mamma ska komma hem från jobbet osv. jaja, vad ska jag göra idag?
vara med älskling först ikväll iallafall. trååååk! han har innebandy träning & han skulle
fixa bil igen, jaja inte spelar det nån så stor roll :) får iallafall sova med han & mysa
fast hela natten ;) hahaha! tråkigt med det att han kommer hem till mig är att då
kan jag inte blogga ;/ suck! men får blogga direkt imorgon när jag vaknat då :)
haha jag vet inte vad det är med mig men har blivit värsta beroende av & blogga,
är inte det lite sjukt?:D haha förut skrev jag alltid då & då.. men nu skriver jag typ
helatiden huhu. jag tycker det är så skönt att bara skriva en massa & hoppas på
att NÅGON iallafall läser. det är olika med läsare varje dag, först en dag kan det
hända att det finns hur många läsare som helst sen nästa dag kanske det finns
bara några stycken. fattigt! :( börja läs mer tack! min blogg blir ju bättre när
ni läser mer (: vet ni väll? jag ska iallafall städa mitt rum sen senare, just nu orkar
jag inte. men senare ska jag göra det faktiskt :) sen ha riktigt riktigt mysmys när
älskling kommer (; tända ljus & sånt ;) sen måste jag fixa hårförlängningarna,
den gamla & nya också. får se om den gamla kanske blir lite snyggare så det
går & använda iallafall. hoppashoppas. måste fa till beautichannel typ idag
eller imån med mamma & köpa nytt silverschampoo ;> det är faktiskt ett MÅSTE
yessyess. nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan jag börja skriva.. så,
ni vet att jag kommer att blogga typ helt snart igen ;) var inte rädda. jag ska
aldrig sluta blogga ;) pusspuss på er! / jennah



princess i'll always love you.my princess i always will.
princess i'll always princess i'll always be in love with you
princess i'll always miss you, wonder if you miss me too,







Spara mina uppgifter?

super rolig blogg att läsa verkligen :)!

Publicerades den: 2010-01-11 | Klockan: 17:06:03