godmorgon&puss på er. ;*

POSTADES: 2010-01-03 - 11:29:45 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej! jag har vaknat nu för ett tag sen. vakna redan tidigare typ vid 8 men fortsätte sova,
jajajaa, undrar vars älskling är.. han hörde då inte av sig så mycket igår.. skicka ett par sms
& dom har tydligen slutat dricka först vid 7-8 på morgonen! ;o jävla va kul.. säger jag! :/
han kommer säkert vakna vid 4 idag! jag kommer säkert ja en världens tråkigaste dag idag.
jag fattar inte varför man alltid tror/tänker när killen far & dricker att den går o är otrogen?!?!
är det inte lite sjukt? kanske det är det. eller jag tycker det är iallafall. jag litar på han han säger
att han aldrig har varit otrogen men ändå.nog får man en massa dumma tankar i huvvet när man
själv sitter ensam hemma & gör typ ingenting. men hoppas han vaknar snart & då får jag va med
han. saknar redan nu ;< ♥ ska & göra något frukost nu.. hungrig! hörs senare. hadetbäst
/ jennah






Spara mina uppgifter?