GOOOOOOOD MORNING

POSTADES: 2010-01-04 - 10:27:44 | Allmänt | 0 Kommentarer
vet inte om den nu är så bra men.. vakna nyss fast jag fortfarande är sugen på sova ;)
klockan är ändå först 10, höhö! men jag nästan pissa på mig så var tvungen att springa
ner på toa. haha:D jag håller på kollar ut & undrar om det är kallt ute? ser inte ut som att
det är kallt men jag tror endå att det är jävligt kallt ute. jaja får se vad man hittar på idag?

Igår: så gjorde man typ inge mycket, chilla hemma typ hela dagen/kvällen med riku.
vi kolla tv & film, o mysa. o låg bara & snacka om en massa :) sen for vi en sväng till
sale & köpte öl godis & chips.gottgott! ;) sen så gjorde man inte så mycket mer.
chilla bara resten av kvällen & har somnat sen ganska så tidigt..

Idag: vet jag inte ännu vad jag ska göra. jenni skulle iallafall ringa mig på morgonen
& hämta med mig & shoppa något till doms lägenhet.får se om jag orkar följa med henne,
sen så ska älskling sova hoss mig iallafall men vet inte om han har annat o göra nu först,
tidigare menar jag.. innan han kommer hit. men nu hinner jag inte blogga, ska snacka med
min brorsa nu :) så hejtåååå :)






Spara mina uppgifter?