hej god morgon på er alla söta bloggare :>

POSTADES: 2010-01-12 - 08:05:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
anledning till att jag är vaken redan nu är att jag vakna när älsklingen
hoppa ur sängen & börja klä på sig & sedan gick ner för att åka till skolan
med mamma. så kom jag också ner för att umgås innan dom åker, älskling
drack kaffe & jag drack mattis äppeljuice som han själv gjort som är skit gott!melike.
har druckit redan en hel flaska själv ;) så gott är det. haha:) just nu sitter jag & funderar
på vad jag ska göra nu på morgonen eller om jag ska sova kanske ett tag ännu? (a) nejfan!
ska inte sova nåmer. hitta på nånting annat istället. men vaaaaaaaaaad? älskling är sjuk så det
blev inge mycket mysa igår kväll, han var så trött också att han somna direkt! hmh starckas
gullet! jag läste på twiligt boken lite & somnade först sen. var inte enns så speccielt trött men
ville ligga bledvid han & ta hand om han, söt jag är :) testade nya silverschampo & silverbalsam
igår, dom var rätt bra, såg resultat direkt faktiskt.. men nu ska jag duscha & äta frukost.
kommer med en inlägg efter det :) GOD MORGON PÅ ER ALLA SÖTA BLOGGARE (;

// jennah






Spara mina uppgifter?