Hejsan alla bloggare! :))

POSTADES: 2010-01-09 - 11:50:20 | Allmänt | 2 Kommentarer
här håller jag på fixar till mig o ja :) ska allderles snart fara kolla på hockey så.
man vet aldrig vilken snygg hockeykille man träffar dära ;) haha nej skojja! (A)
jag har min egen snyggo som tyvärr har sluta spela hockey. dumbooooo! :(
gillar inte det. måste erkänna att hockeykillar är nästan alltid snygga men ;)
har just sminkat mej & fixat hårförlängningen ;) aja snyggt! jag vill göra något
speccielt idag som man inte gör varje dag. jag tänker ju som sagt göra det :)
är ju inte varje dag & ser på hockey så, det är en sak iallafall då ;> men något
annat också, men vad kan det bli? supa orkar jag inte, känner mig fortfarande
lite sjuk saåå ;s & det är sjukt jobbigt säger jag bara! snälla någon kom & gör mig frisk;)tackk!
måste nog kila snart,måste fixa till mitt hår lite det ser förjävligt ut ennu thaha!;p
men nu måste jag fortsätta fixa..mamma for ut med hundarna & när hon kommer så blire & gå mot ishallen!
byebye alla söta;p i love u all!


pösssss


<3




:*






Spara mina uppgifter?

Åh tack!

Publicerades den: 2010-01-09 | Klockan: 11:57:43

Tack så mycket =)

Publicerades den: 2010-01-09 | Klockan: 12:01:30