Hejsan :)

POSTADES: 2010-01-07 - 13:45:40 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu är jag hemma. var hem bara en snabbis igår, eller hann sitta & äta o chilla ett tag med familjen,
så kom jenni & pasi förbi & sen ville dom ha med mig hem till dom & glotta film :) vi kolla year one,
men jag tyckte inte alls att den var nå bra. inte riktigt min smak av film. vi skulle kolla en till, minns
inte vad filmen hette men så däcka jag efter year one. o pasi med, så kolla vi inte den då :D hahaa.
vi var till köpcentret en sväng & dom handla mat osv, nu är jag hemma iallafall :) hoppas jag får umgås
med min älskling idag när han hade blivit frisk & allting :) han verkade sakna mig igår kväll så mkt, när
han hade fråga mamma vart jag är & en massa :) sen skicka han sms till jennis mobil osv. måå jag älskar dig!♥
jag har sovit rätt bra hela natten fast jag är förkyld, som inte är kul. snart ska jag iallafall duscha, senare vet jag inte
vad jag gör, om jag inte ska umgås med älskling idag :) som jag faktiskt hoppas jag får göra. men nu ska jag
koka kaffe & äta en macka före maten. puss på dig min rikhard ♥ / jennah







Spara mina uppgifter?